وبلاگ دانشجویان ارشد کامپیوتر لرستان

وبلاگ دانشجویان ارشد کامپیوتر لرستان

تبادل جزوات درسی و خبرنامه دانشجویان ارشد کامپیوتر لرستان
وبلاگ دانشجویان ارشد کامپیوتر لرستان

وبلاگ دانشجویان ارشد کامپیوتر لرستان

تبادل جزوات درسی و خبرنامه دانشجویان ارشد کامپیوتر لرستان

تبریک اتمام امتحانات

تبریک اتمام امتحانات
با عرض تبریک ویژه به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان و همچنین خسته نباشید کوبنده به تمامی دانشجویان ترم سوم که از این پل هم گذشتند و خودشون رو برای رساله و پروژه و انشاءالله پایان تحصیلات عالیه ارشد آماده می کنند.  
انشاءالله در تمامی مراحل زندگی موفق و سربلند باشید.
همچنین از دوستانیکه طی این ترم به هر چه پر بار تر شدن این وبلاگ کمک نمودند صمیمانه تشکر می کنم باشد که این مساعدت ها و همدلی ها تداوم داشته باشد.
حقیر در طول ترم جاری در حد وسع و توانایی به ارایه مطالبیکه مورد نیاز بودم پرداختم. خواهشمند است در جهت هر چه بهتر شدن وبلاگ نظرات خود را حتماً حتماً و با هر نقد و انتقادی که مایل بودید برای بنده بگذارید و در انتهای هر پیام این یادداشت را حتماً لایک کنید.همچنین به مدت محدودی برای هر استاد لینک نظردهی فعال می باشد لطف نمایید شرکت کنید.

با عرض تشکر
مدیر سایت
م.سهرابی نیا

نظرات 4 + ارسال نظر
aln دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 09:22

با سلام و خسته نباشید.
اگر بچه ها اعتراض کردن و استاد ترتیب اثر داد نمره همه بچه ها تغییر کنه چون من شنیدم ترم قبل فقط کسانی که افتادن نمرشون تغییر کرده و کسانی که مثلا 15 یا 16 گرفتن استاد هیچ نمره بهشون نداده

بنده چنین چیزی نشنیدم ولی خودم از یکی از دانشجویان که بالاترین نمره کلاس را داشت شنیدم که نمره اش 16.5 بوده بعد از ارفاق دسته جمعی یا همون نمودار نمره اش 18.5 شده

مریم یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 23:23

متاسفانه دکتر موسوی همینطوری نمره میدن
سلام، بابت جزوه ها تون ممنون.
ایشالا موفق باشید

بله نحوه نمره دادن ایشان از قبل دستمان هست
متشکر
شما هم خسته نباشید

افتاده جمعه 5 تیر 1394 ساعت 19:35

سلام خیلی زحمت کشیدین
آقا میشه راجع به بحث نمرات شبکه بچه ها بگن چه نمره ای گرفتن ؟؟؟؟
من فکر میکردم 18 بگیرم ولی 11 شدم !!!!!
اگه میشه یه پست در موردش بزارید ، ترم گذشته بچه ها اعتراض کردن نمره کلاسو کلا اضافه کرد

با عرض سلام
امروز در این مورد پست ایجاد شد
ظاهراً بصورت عمومی نمرات ضعیف بودند

خوشبخت پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 19:11

در طول این مدت بسیار زحمت افتادید البته شما و دیگر دوستانیکه مطلب دادند.

بنده زا آشنایی با وبلاگ شما بسیار خوشبخت شدم. همیشه خوشبخت باشید.

بنده هم از آشنایی با شما آقای خوشبخت، خیلی خوشبخت شدم.
خوشبخت میشوم اگر اسمتون رو هم بگذارید.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.